Het coronavirus leidt tot veel vragen, ook over de gevolgen voor klanten en potentiële klanten van BRUIZT. Met dit bericht brengen wij jullie graag op de hoogte van de door ons getroffen maatregelen in navolging van het landelijk advies van het RIVM en de overheid. Daarnaast zijn wij telefonisch en per mail goed bereikbaar voor vragen.

Showroombezoek

  • Heb je geen klachten? Dan ben je van harte welkom in onze showroom! Wij ontvangen je zonder handen te schudden en bieden koffie en thee in kartonnen bekers aan.
  • Wij werken enkel op afspraak. Zo voorkomen we dat er veel mensen op hetzelfde moment in de showroom zijn. Wij streven de onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen na.
  • Onze showroom wordt vaker schoongemaakt en gedesinfecteerd.

Optioneel bieden wij de mogelijkheid om een belafspraak of video call in te plannen. Zo kunnen wij je informeren over onze producten en aansluitend sturen wij een vrijblijvende offerte op maat.

 

Onze diensten

  • Er wordt contact opgenomen met alle klanten waar in de komende werkdagen vloeren en/of wanden worden voorzien van onze producten. Mochten er zieken aanwezig zijn in de woning dan zullen we de afspraak verplaatsen naar een nader te bepalen datum.
  • Mochten er tijdens de werkzaamheden gezondheidsklachten optreden die gerelateerd zijn aan griep/het coronavirus, dan verzoeken wij je vriendelijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
  • Biedt onze stukadoors en vloerenleggers een werkruimte waar zij de RIVM maatregelen na kunnen streven.